23 Ağustos 2007 Perşembe

4. Gün

Masa: *börek*
Stajyer: ???

***

J. Hanım: Masanıza bir şeyler bıraktım.
Stajyer: Aa teşekkürler.

***

E.'nin Masası: *börek*
Stajyer: J. Hanım bırakmış.
E: Seviyorum bu kadını. Bayılıyorum!

***

?. Abla: Bu masadaki bey çay istiyor mu?
Stajyer: Evet.
?. Abla: 1, 2, 3, ..., 7, 8...
?. Abla'nın kızı: Anne, ne yapıyorsun?!
?. Abla: 13 şekerli içiyor.

***

C. Bey: Nasıl gidiyor proje? Soracağın bir şey var mı?
Stajyer: Ya bu veritabanında bir sorun v/ C.Bey: Benim flash disk'im burada mı kalmış?
Stajyer: Evet, çekmeceye koydum.
C. Bey: Hah sağ ol. Hadi görüşürüz.

***

Stajyer: 13 şekerli mi içiyorsun?
E: 13 şeker mi attı? Bu bardağa mı?!
Stajyer: Evet...
E: O büyük bardaktaydı. Bunda 8. Neyse, karıştırmadan içerim.

***

E: Ağda gibi olmuş...


***

J. Hanım: Aa, niye yemedin?
Stajyer: Yedim?
J. Hanım: Biraz kalmış.
Stajyer: Benim son parçaya karşı bir şeyim var, bitiremiyorum.
J. Hanım: Bitir.
Stajyer: *Gnam*

***

E'nin hoparlörü: "Love, if you ever find me..."x700
E'nin hoparlörü: "Take me as i am..."x700
E'nin hoparlörü: "Beyaz giyme toz olur..."x700
E'nin hoparlörü: "bilinmeyen Serdar Ortaç şarkısı"x0.25
E: Bu ne be? Benden önceki stajyer indirmiş. Nesini sevdiyse...

***

C: Bu tabloları başka database'e kopyalayamaz mıyım?
E: Cık.
C: Aynılarını yeniden tek tek tanımlayacağım yani?!
E: Malesef...

***

E: *homur homur homur homur homur*

***

Veritabanı: Sen bu binlerce değeri tek tek değiştirmiştin ama canım sıkıldı sıfırladım ben onları.
Stajyer: *homur homur homur homur homur*

***

Tanınmayan Stajyer: C. Bey benim proje'yi de C'ye verecekmiş. Boş oturuyor dedi.
Stajyer: Boş, hmm... Boş?
Cinnet: Geliyorum abla, yoldayım, az kaldı.

Hiç yorum yok: