22 Ağustos 2007 Çarşamba

3. Gün

E: Kullanamıyorlar, sonra "E. hata var, çalışmıyor".
C. Bey: Ahahha tam devlet memuru olmuşsun sen. Ama biz özelleştik.

***

C. Bey: search="depo takip programı"
Google: Bullground!
C. Bey'in muhtemel iç sesi: Google'da bulduğum her .exe dosyasının güvenilirliğinin sonsuz olduğuna öyle eminim ki...
Bilgisayar: *10 dakika beklettim ama kurdum abi*
Bullground: Benimle bilgisayarınız güvende!
C. Bey: Aa, antivirüs çıktı bu...
Bullground'un iç sesi: Sen öyle san. ^^

***

E: Hayret bir şey ya...

***

T. Bey: Akşam milli maç var, davetiye ister misiniz? Şeref tribününde şerefsizlerin yanında.
E: Cık.
Stajyer: Cık.

***

E: Sıkıldım, yoruldum, bıktım, usandım...

***


G: Kaç gündür buradayız?
C: Üç...
G: Daha 17 gün var... :(
C: Benim 22... :(

***
Bilgisayar: ...
Bullguard: Keh keh keh!

***

S. Bey: Nasıl gidiyor proje? Ne yapıyorsun?
Stajyer: C. Bey örnek almam için bir yazılım indirdi onu inceliyorum.
S. Bey: Güzel. Bunu bir an önce bitir de sana yeni görevler verelim. Bak, E. ne güzel projeler yaptı.
Stajyer: :)
E: ...

***

Bilgisayar: ...
Stajyer: *uninstall bullguard*
Bilgisayar: ...
Bullguard: Nihohahaha!
Stajyer: *restart*
Bilgisayar: ...
Bullguard: Nihohahaha!
Stajyer: *restart*
Bilgisayar: ...
Bullguard: Nihohahaha!
Stajyer: *restart*
Bilgisayar: ...
Bullguard: Nihohahaha!
...

Stajyer: *bullguard ile kavga et burnunu kır*

...
Bullguard: ...
Stajyer: Nihohahaha!

Hiç yorum yok: