5 Eylül 2007 Çarşamba

12. Gün

Birisi: Ara kat'a gelin, yangın tatbikatı var.
Stajyer: Amaan...
E: Kahvaltımı etmeden hayatta inmem.
***
G: Hadi gelmiyor musunuz?
E: *Gnam gnam*
G: Biz gidelim, böyle şeylere çok önem veriyorlar.
Stajyer: Amaan, peki...
***
G: Iyy kaçalım buradan.
Stajyer:öhhö öhöhöhö öhöhhö
E: Gerçekten aydınlandım. eğitildim öğretildim. eğitilirken öğrendim. öğrenirken zehirlendim. sıkıldım gidelim.
G: Öff üstüme başıma sindi koku.
E: Ee, bunun için mi indirdiler? Asansör de dolu?
G: Olsun, spor spor...

***

Stajyer: Benim koda da bir baksana gidince.
E: Olur.

***

Stajyer: Şurası çalışmıyor.
E: Trace ettin mi?
Stajyer: Hayır, ne gerek var nerede olduğunu biliyorum hatanın.
E: Trace edelim... Hmm, query'ye tabloda olmayan sahalar koymuşsun.
Stajyer: Aaa.
E: Query'yi düzelt.
Stajyer: Ama onun olduğu bloğa girmediği zaman çalışması lazım, yine çalışmıyor?
E: Query hatalıı...

***

Stajyer: Query'de hatalar buldum evet.
E: Trace et. Etmeden göremezsin hataları.
Stajyer: Ama syntax hatası, kod nasıl çalışıyor? Hata vermesi gerekmez mi?
E: Try-catch koymuşsun, exception olduğu yerlerde bekliyor, ben karışmam diyor.
Stajyer: Aaa.
E: Trace kullan.
Stajyer: Peki.

***

Hiç yorum yok: